«Ventekluten»

IMG_3186Før årets klutealong startet sånn skikkelig, ble det lagt ut et mønster for de som var litt utlålmodige etter å starte.

Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde funnet gruppa «Bittamis design for strikkelystne» ennå en gang på det tidspunktet…

IMG_3187Heldigvis fant jeg gruppa, og fikk være med på klutealongen!

Etter at jeg hadde fått strikket alle de andre klutene, var det bare ventekluten igjen. Jeg kunne jo ikke la være å strikke den kluten, alt må jo være på stell for å tilfredsstille perfeksjonismen….

På mitt eminente garnlager, fant jeg mer av Gjestals Bomull sport, og strikkepinnene i 3,5 hadde jeg allerede klare. Jeg brukte fargen turkis nummer 308. Jeg brukte 48 gram til kluten.

IMG_3188Nå er alle klutene i årets klutealong strikket og ferdige.

Jeg kjenner at jeg har en gryende klutestrikkedille, og det vil nok bli flere kluter… 

Posted on 21.07.15, in Håndarbeid, Strikkealonger 2015 and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Marit Stokka

    Fin klut.
    Vi er nok mange som har klutestrikkedille.

Legg igjen en kommentar

