Bird Cherry-klut

IMG_3210 Jeg har tidligere strikket klutealongen 2015 og klutealongen 2014. Klutestrikkedilla har et godt grep om meg, og jeg begynte derfor på klutealongen 2013.

Oppskriften finner du i Bitta Mikkelborgs Facebookgruppe, og på Ravelry.

I kluteboka hennes er det enda flere oppskrifter, som jeg forhåpentligvis kan prøve ut snart..

IMG_3211Jeg valgte garnet Mayflower Cotton8 i fargen grønn nummer 1429, og strikket med pinne nummer 3.

Jeg har aldri strikket falske fletter før, så da fikk jeg også prøve meg på noe nytt. Effekten med fletter og hull blir fin, og dette kan bli en av mine yndlinger!

Mayflower Cotton 8 har uansett blitt et av mine yndlingsgarn, så jeg gleder meg til å ta fatt på neste klut!

 

Posted on 03.08.15, in Håndarbeid, Strikkealonger and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

