Goat Willow-klut

IMG_3212 Når man venter på, og sitter på, tog på vei til/fra de store skoger, er håndarbeid veldig kjekt å ha! Jeg fikk strikket Goat Willow, som er i klutealongen 2013.

Oppskriften finner du i Bitta Mikkelborgs Facebookgruppe, og på Ravelry.

Jeg valgte garnet Mayflower Cotton8 i fargen grønn nummer 1429, og strikket med pinne nummer 3. Jeg brukte 26 gram til denne kluten. Alt garn jeg bruker opp er bra, og jeg håper jeg kommer bedre ut i garnkjøp/-forbruk i august enn jeg gjorde i juli….

IMG_3213Det var greit å strikke en klut med bare rett og vrang, mens mønsteret blir veldig fint. Det var relativt enkelt å lære seg mønsteret utenat.

Jeg synes fortsatt det er gøy å strikke kluter, selv om jeg har noen andre prosjekter på gang!

 

 

Posted on 19.08.15, in Håndarbeid, Strikkealonger and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

