White Birch-klut

IMG_3223Klutealongen for 2013 nærmer seg dessverre slutten.

Den nest siste kluten ble White Birch. Den strikket jeg i Mayflower cotton8 i fargen grå nummer 1442, og jeg brukte pinne 3. Jeg brukte 26 gram til kluten.

Det ble veldig mye grønt og grått i denne klutealongen, men så fikk jeg brukt opp litt garn!

Etter å ha kommet meg gjennom Rowan Tree, som jeg synes var et komplisert mønster, var det deilig å bare behøve å strikke rett og vrang.

IMG_3224Rett og vrang høres kanskje kjedelig ut, men det er det ikke. Det er godt når fingrene går nesten av seg selv, og man ikke behøver å tenke så innmari mye.

Jeg har endelig funnet ut hva jeg skal gjøre med alle klutene mine, men det er en hemmelighet et par uker til…..

 

 

Posted on 27.08.15, in Håndarbeid, Strikkealonger and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

