The Grand Finale-klut

IMG_3221 Med et brak, og med et ganske høyt gjennomsnittlig strikketempo, var klutealongen for 2013 over. Jeg har strikket alle klutene, selv om det ble litt ensformige farger. Alle klutene ble strikket i enten grønt eller grått….

Oppskrifter til diverse kluter og annet stuff finner du på Bitta Mikkelborgs Facebookgruppe, og på Ravelry.

Den aller siste kluten i alongen ble strikket i Mayflower Cotton8, grått nummer 1442. Nå har jeg fått brukt opp mesteparten av garnet Mayflower jeg kjøpte, og til denne kluten brukte jeg 28 gram.

IMG_3222Jeg har dog fortsatt tilstrekkelig igjen til at det kan bli noen fine kluter til når anledningen byr seg…

Etter ørten kluter, har jeg fortsatt ikke blitt lei av å strikke kluter. Det vil nok derfor bli strikket noen med ujevne mellomrom. Nå ønsker jeg meg Bittas klutebok, og håper jeg har vært snill nok i år til å få den…..

Klutene skal nå strykes og samles pent. Forhåpentligvis blir de satt pris på dit de kommer.

Posted on 31.08.15, in Håndarbeid, Strikkealonger and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

