Bittas mysteriesokker – del 5

IMG_3248 Bitta har ei gruppe på Facebook som heter «Bittamis design for strikkelystne«, og har der arrangert klutealong i 2013, 2014 og 2015. Nå har hun kjørt igang en strikkealong med sokker.

Vi er over 4.000 som har vært med på arrangementet, og det har vært veldig mange fine bilder av fine sokker. En navnekonkurranse til sokkene måtte til, og de ble hetende «Alvedans». Et meget passende navn.

IMG_3249Ettersom jeg hadde færre masker på pinnene enn oppskriften sa, måtte jeg tilpasse mønsteret litt. I tillegg har mottakeren ganske små føtter, så de ble kortere enn mange andre jeg har sett. Jeg håper bare de passer mottakeren, og blir kjempefornøyd med det.

Sokkene er kjempefine, og veldig artige å strikke. Jeg håper på flere mysteriestrikkinger etter hvert!

 

 

Posted on 02.10.15, in Håndarbeid, Sokkealong, Strikkealonger 2015 and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Nästan för söta för att användas (brukes)

Legg igjen en kommentar

