Linedancekurs – kveld 6

Det var igjen torsdag, og jeg var klar for å gå løs på den hersens valsen vi lærte sist og virkelig naile den.

Vi startet oppe nå også, og fikk danset fire danser. Etterpå gikk vi ned til rommet vårt og jobbet med Tush Push – som nå sitter ganske bra. Vi fikk også prøvd oss på valsen «Got You Too«, og denne gangen satt den! Øvinga hjemme ga altså gode resultater!

Vi fikk også prøvd oss på en ny dans, som jeg ikke husker navnet på. Den satt bra på øving, men jeg trenger å danse den litt til før den sitter også utenfor danserommet…

PulsPulsbeltet mitt rota fælt, og påsto jeg hadde puls ned på femtitallet flere ganger. Jeg har vasket det godt etter bruk, og skiftet batteri, men noe galt er det…  Gjennomsnittspulsen ble målt til 105 slag i minuttet, og med en maks på 156.

Jeg forbrant 530 kalorier, som – sammen med en hard kostholdsplan –  bidro til minus 2,8 kg på en uke. Jeg tar gjerne et par slike uker til!

 

 

Posted on 06.10.15, in Kalorikampen and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

