Trening på SATS

Fredag hadde jeg en avtale med Andrea på SATS. Hun er personlig trener, og har fått meg som oppgave. Noen vanskelige tilfeller har hun sikkert godt av å få, slik at også hun får noen utfordringer.

Vi snakket sammen om hvilke mål jeg har, og hvordan jeg skal oppnå disse. Det ble satt opp to realistiske mål, som jeg har et realistisk tidsperspektiv på. Det ene er deltakelse på Bergen Fjord Tour 29. august 2016.

For å komme dit, skal Andrea sette opp en treningsplan for meg. Avtalen er to treninger på SATS i uka, samt to gåturer. Hun var fornøyd med kostholdet mitt, og jeg må selvsagt fortsette å føre opp hva jeg spiser.

RuteEtter samtalen gikk jeg opp og gikk/småjogget litt på tredemølla i rundt 20 minutter. Så gikk jeg ned ved klatreveggen, hvor de har hengt opp en boksesekk. Denne kjørte jeg svingspark på – og steike det var artig! Det ble også tid til litt knebøy, før jeg tøyde godt ut og tok bussen hjem.

Neste avtale er fredag 13., og til da skal jeg ha gått minst to turer ute. Det skal jeg få til!

 

 

 

 

Posted on 08.11.15, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

