En liten tur mellom regnbygene

10348374_10153207188726129_165775733663947431_n Det har mer eller mindre striregnet hele uka, og jeg har ikke vært i særlig humør til noe som helst. Jeg er ikke i form når jeg kan legge meg ned og sovne midt på dagen og våkne igjen tre timer etterpå… Hva nøyaktig som har vært galt, vet jeg ikke, og det er irriterende. Skal jeg gjøre noe med «ting», er det jo en fordel å vite hva man skal jobbe med…

Jeg lovte min PT Andrea forrige fredag, at jeg skulle gå en tur i denne uka – før jeg treffer henne igjen i morgen. Som den flinke «prokrastinereren» jeg er, ble det ingen gåtur før i dag…..

12191897_10153207188401129_6716555521515403058_nHeldigvis striregnet det ikke hele tiden, og jeg fikk gått en tur på 2,8 kilometer i løpet av 45 minutter, hvor det var noenlunde oppholdsvær mesteparten av tida.

Gjennomsnittlig hastighet var på 3,6 kilometer i timen. Det er oppoverbakken hjem igjen som ødelegger farta. Der går det nemlig rimelig tregt…

Pulsbeltet mitt fungerer veldig bra, og gjennomsnittspulsen min var på 116 slag i minuttet, med en maks på 160 på toppen av trappene. Jeg hostet og harket så man skulle tro at jeg bikket makspulsen min, men det er fortsatt et stykke igjen dit.

På turen forbrant jeg 350 kalorier, og det er jeg absolutt fornøyd med! Det kan hende jeg går denne turen flere ganger, når uttellingen er så bra i løpet av bare tre kvarter! Etterhvert vil jeg nok være i stand til å småjogge deler av den også.

Posted on 12.11.15, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Legg igjen en kommentar

