Daily Archives: 25.11.15

Gåtur til sentrum

Onsdag sov jeg altfor lenge, men sola kikket frem da jeg omsider våknet. Jeg hadde planlagt en tur til sentrum for å handle de siste julegavene, og fant ut at jeg jo like gjerne kunne kle meg godt å gå!

Som sagt, så gjort. Da jeg kom ovenfor Handelshøyskolen startet regnet. Jippi!
Jeg tok på meg hetta, og fortsatte ned til sentrum – jeg skulle jo bare innom et par butikker før jeg skulle hjem, så om jeg var våt var ingen fare. Ull inderst ruler!

RuteJeg gikk 5,6 kilometer, og var ute i 1 time og 18 minutter. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4,6 kilometer i timen.

Pulsen min var gjennomsnittlig på 126 slag i minuttet (68% av maks), med en maks på 150 slag i minuttet (81% av maks). Jeg forbrant 512 kalorier.

En fin høsttur i deilig regn!

 

 

