Helg i Rendalen

IMG_3389På fredag ble jeg hentet av min søster, og vi kjørte til Rendalen.

Min søster og familien har ei campingvogn stående på Storsjøsenteret. Det har forsåvidt også min bror, men de var ikke der oppe denne helga.

Fredagskvelden gikk med til TV-titting og skravling, men på lørdagen måtte vi ut en tur i det kalde finværet.

IMG_3396Vi ruslet ned til sjøen en tur, og beveget oss sakte på isen bort til butikken. Her handlet vi litt snop, som klementiner og yoghurt, og ruslet så tilbake til vogna.

Vi var ute i nesten 50 minutter, og gikk 2,4 kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet på glatta var 3,9 kilometer i timen.

Pulsen min falt ut på slutten, og jeg gadd ikke fikse pulsbeltet. Maksen var på 113 slag i minuttet, så det var ikke noen slitsom tur vi gikk…

RuteLørdagskvelden spiste vi en god middag med masse grønnsaker, og så spilte vi Ludo. Jeg måtte la min søster vinne tredje runden, slik at jeg slapp å sove ute i det kalde forteltet om natta…

Søndag dro vi nedover igjen etter lunsj, og hos min mor ventet middagen. Ei koselig helg med mye skravling og latter.

 

Posted on 13.12.15, in Dagliglivet and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Det hørtes bra ut. Vakkert bilde av Storsjøen.

  2. Mysigt att ha en syster. Jag vill att du ger henne en stor bamsekram ❤

Legg igjen en kommentar

