Stemningsbilder fra de store skoger

Mandag var det kaldt i de store skoger. Jeg måtte en tur ut med kameraet før min mor og jeg dro til sentrum for å handle noen julegaver som jeg skal ha med meg over fjellet igjen.

IMG_3397 IMG_3398Jeg lurer litt på hvordan jeg skal få med meg kofferten inn på toget, da den er svintung.

IMG_3403IMG_3406IMG_3401Faktisk er jeg spent på om kofferten i det hele tatt holder… Det er jo vel egentlig begrenset hvor tung man kan laste en koffert?

IMG_3404 IMG_3400Silje K og jeg hadde bestilt noen kaker fra det lokale håndball-laget, og de seks boksene skal jo også være med!

IMG_3409Etter å ha tråkket sentrum rundt i fire timer, ble det ingen tur ut etterpå. Vi lagde en god middag, og etterpå pakket vi inn gavene jeg skulle ha med meg.

Utpå kveldingen måtte jeg igjen ut for å ta et bilde av min mors «berømte» fjøs.

Tirsdag morgen er det bare å pelle seg tidlig opp, og sette seg på toget til Bergen igjen.

Det har vært et kort, men veldig koselig besøk!

Posted on 14.12.15, in Dagliglivet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Älskade Bergeberget ❤ Väldigt fina bilder på fjös och natur ❤

Legg igjen en kommentar

