Kluten «To lys»

IMG_3410 I Bittas adventsklutealong fikk vi klut nummer to andre søndag i advent. Jeg strikker på mye annet akkurat nå, men ettersom jeg er småavhengig av å ha noe lettvint å strikke på innimellom, valgte jeg å strikke denne også.

Jeg har brukt Anna&Claras bomullsgarn fra Søstrene Grene i turkis nummer 16-4728 og pinne nummer 3. Jeg brukte 32 gram garn til kluten.

IMG_3411Ettersom jeg av en eller annen grunn klarer å strikke på toget (tidligere har jeg blitt reisesyk, uggen og fæl), begynte jeg å strikke kluten på vei til de store skoger.

Kluten er rask å strikke, og ble stort sett ferdig på togturen. Vél hjemme hos min mor, trengte jeg bare å avslutte de siste omgangene og feste ender.

Da var det bare å strikke på julegaver, mens jeg ventet på tredje klut i alongen!

 

 

 

 

Posted on 16.12.15, in Håndarbeid, Strikkealonger, Strikkealonger 2015 and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

