Kluten «Diamant»

IMG_3630Å gå tom for garn mens man er på ferie, er aldri bra for oss strikkersker.

Nok garn hadde derfor blitt pakket ned i kofferten, og på hjemreisen fant jeg frem Drops Cotton light fra posen.

Fargen er lys lilla nummer 25, og jeg brukte pinne nummer 3,5.

IMG_3631Diagrammet til kluten er for stort til at det får plass her, og er oppskriften er derfor lagt ut på min Ravelryside.

På Ravelry ligger det mye spennende, og jeg anbefaler sånn sett alle strikkeglade til å se innom i ny og ne.

Kluten blir lagt i «gi-bort»-boksen min, dersom jeg ikke finner ut at jeg skal begynne å bruke noen av klutene selv….. 

 

 

Posted on 25.01.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

