Eidsvågneset rundt

Lørdagen startet med skikkelig snøvær, og jeg planla en kort tur med Bella. Men så kom sola, gitt! Da tok vi runden jeg hadde planlagt i går!

IMG_3829IMG_3830Det var stedvis glatt, men broddene forble likevel i sekken. Det var greit nok grep opp til Garpetjernet og ned til Eidsvåg. Rundt neset var det bart hele veien.

IMG_3831IMG_3832Vi møtte mange hunder og mange mennesker. Bella hilste på de fleste. Hun travet foran meg nesten hele veien, og det så ut som hun koste seg på tur.

Tida går fort når man har det gøy, og vi var ute i 2 timer og 45 minutter.

På den tida gikk vi 9,12 kilometer med en gjennomsnittlig bevegelseshastighet på 4 kilometer i timen.

IMG_3834Det var noen oppoverbakker i dag også, men det var mest flatt og nedoverbakker. Det merkes på pulsen, som var på gjennomsnittlig 125 slag i minuttet (68% av makspulsen min).

Maksimal puls i dag var på 152 slag i minuttet (82% av makspulsen min), og det var nok opp de siste, veldig tunge bakkene, som var enda tyngre enn de pleier å være. Jeg forbrant 642 kalorier på turen, noe som tilsvarer 233 kalorier i timen.

RuteSelv om jeg hadde stillongs under treningstightsen, ble det kaldt fordi vi var så lenge ute. Det var veldig godt med en varm dusj etterpå, og en god porsjon grøt!

Bella drakk litt vann, spiste litt, og la seg rett ut på teppet. Kjekt at også hun kan bli sliten!

 

 

Posted on 27.02.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

