Rød Mariusgenser til Brann-supporter

12799269_10153415486601129_721414107367712140_n«Byen é Bergen, og laget é Brann!», synges det på Stadion. Og på Stadda’n er Jardtrud, og da må hun være riktig kledd for anledningen!

Det er ofte kaldt når kampene går, og da er det greit med en ullgenser som holder henne varm. Nå står Brann-supporterne sjelden musestille under kampene, men det kan faktisk fortsatt bli surt og kaldt.

Jeg gikk meg en tur på SparKjøp og kjøpte Gjestal Rubin i fargene rød nummer 409, hvit nummer 402 og svart nummer 401. I stedet for 10 omganger vrangbord med en rett og en vrang, strikket jeg 12 centimeter vrangbord med to rett og to vrang på bolen, og 10 omganger med 2 rett og 2 vrang på ermene.

Med denne genseren avsluttet jeg februarregnskapet mitt for garn. Det viser at jeg har kjøpt 2.950 gram/7.196 meter garn. Heldigvis har jeg brukt en del også; 1.660 gram/ 3.597 meter garn. Jeg gikk på en liten smell, da Obs! hadde 40% avslag på garn, og jeg kjøpte da inn garn til et par andre prosjekter som skal strikkes i mars/april.

Nå kan seriestarten bare komme!!

 

 

Posted on 07.03.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

