Garpetjernet

IMG_3873Torsdag våknet jeg til strålende solskinn, og ikledde meg tights og t-skjorte med én gang. Etter frokost bar det ut!

Jeg er utrolig glad i Garpetjernet! Det ligger så idyllisk til, og det er en fin tur opp dit!

Det sitter i kroppen at jeg har gått en del turer og trent litt i det siste.

IMG_3874 IMG_3877Bakkene opp til tjernet var tunge, men det kan selvsagt ha noe med å gjøre at jeg glemte å ta Ventoline før turen…..

Jeg liker å innbille meg at jeg er i bedre form nå enn for to uker siden….

Rundt Garpetjernet er det fortsatt snø, så jeg er glad for at jeg tok med broddene. Turen kunne ellers ha medført litt knall og fall…

IMG_3879IMG_3878Etter at jeg kom ned til Sølvberget igjen, følte jeg meg klar for nye oppoverbakker. Jeg gikk derfor videre opp Øyjorden, og ned en snarvei til Solbakksvingen.

RuteDa jeg kom meg opp trappene, hadde jeg vært ute i 1 time og 45 minutter og gått 5,18 kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 3,6 kilometer i timen.

Gjennomsnittspulsen min var på lave 113 slag i minuttet (61% av makspuls), med en maks på 144 slag (78% av min makspuls). Jeg forbrant 711 kalorier.

En utrolig deilig tur, selv om jeg gikk sakte!

Posted on 11.03.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Härligt 😀 Så flink du er da. Väldigt fin natur och en härligt blå VÅRhimmel ❤

Legg igjen en kommentar

