Åstveit-Eikebakken

IMG_3937Etter Pilatestimen på torsdag, var det fint oppholdsvær. Jeg hadde tatt på meg klær for å kunne gå hjem.

Det var utrygt for mer regn og snø, så jeg ruslet via Eidsvågneset slik at jeg kunne ta bussen videre hvis været ble for ubehagelig.

Terskelen for å ta bussen, ble høyere og høyere jo nærmere jeg kom hjemme. Da det begynte å snø litt ved Brunestykket, bare 1,5 kilometer hjemmefra, var det bare å gå videre. Å ta bussen to stopp var aldri aktuelt.

IMG_3936IMG_3938IMG_3939RuteJeg var ute i 2 timer. og turen var på 8,78 kilometer. Gjennmsnittlig bevegelseshastighet var på 4,4 kilometer i timen.

Gjennomsnittspulsen min var på 122 slag i minuttet (66%), med en maks på 146 slag (79%). Jeg forbrant 725 kalorier på turen.

En fin tur, som jeg håper det blir flere av.

 

Posted on 04.04.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

