Gåtur til sentrum

Fredag var det knallvær, og jeg byttet ut styrketreninga med en gåtur.

IMG_3941 IMG_3942Jeg gikk ned til Fjellveien, og gikk så fort jeg kunne opp til Mulen. Målet mitt var å gå fortere enn den timen jeg har brukt dit tidligere. Min virtuelle partner var satt på 4 kilometer i timen, og jeg så at jeg faktisk økte til denne hele veien – også oppover den siste, bratte bakken. Jeg brukte 51 minutter til Mulen, og hadde en gjennomsnittshastighet på 4,8 kilometer i timen! Jeg er meget fornøyd!

RuteGjennomsnittspulsen min opp til Mulen var på 121 slag i minuttet, med en maks på 150 slag.

Da jeg kom til «Hesten trenger hvile», gikk jeg ned til Fløybanen og en liten tur innom et par butikker i sentrum. Etterpå to jeg bussen hjem.

På hele turen brukte jeg 1 time og 37 minutter. Da hadde jeg gått 6,62 kilometer, og forbrent 600 kalorier.

Perfekt utnyttelse av en flott finværsdag!

 

 

Posted on 11.04.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

