Liten lørdagstur

Lørdag var det også knallvær i Bergen, men både humøret og energien min var relativ laber. Utpå ettermidddagen fikk jeg dog kommet meg ut på «lille-runden» min.

Igjen gikk jeg fort opp til veikrysset, og løp intervall med 30 sekunders jogging og 10 sekunders gange. Føttene og kroppen var litt tyngre enn på onsdag, men jeg fikk nå gjennomført de fem hundre meterne jeg skulle. Gjennomsnittspulsen min på intervallene var på 133 slag i minuttet.

RuteJeg rakk runden, som nå ble målt til 2,3 kilometer, på 31 minutter. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 5 kilometer i timen, med en maksfart på 9,2 kilometer i timen. Det virker som jeg jogger litt fortere enn det jeg selv tror…

Gjennomsnittspulsen min ble målt til 122 slag i minuttet (66%), med en maks på 155 (84%). Jeg forbrant 282 kalorier.

Etter turen fikk vi besøk av Silje K og Sindre, og vi koste oss med deilig grillmat!

Posted on 13.04.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

