Gåtur fra Åstveit til Eikebakken

IMG_4064 Mandag var det igjen klart for stressmestring og oppmerksomhetstrening, og jeg tok turen til Åstveit. Da alt var ferdig, gjorde jeg meg klar til å gå hjem igjen.

Jeg hadde tenkt å sette ny rekord opp Munkebotn, men kroppen min ville ikke det. Kameraet ble dermed dratt frem, og bakken ble forsert i rolig tempo.

Da jeg kom opp til Garpetjernet («Jomfrudammen», på folkemunne), ble jeg stående å snakke med ei koselig dame som bor i Nylandsveien. Etterpå var det full fart hjemover!

IMG_4066 IMG_4067IMG_4071Jeg var ute i 2 timer og 13 minutter, og gikk 7,76 kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på behagelige 4,3 kilometer i timen.

IMG_4075Selv om jeg gikk rolig, hadde jeg puls. Den var på gjennomsnittlig 113 slag i minuttet (61%), med en maks på 145 (75%). Jeg forbrant 720 kalorier på turen.

Med denne turen nådde jeg målet mitt på 10 mil i april, og det er jeg godt fornøyd med!

Pulsklokka ble lagt på lading for å være klar til maiutfordringen – 10 mil i mai!

 

Posted on 03.05.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

