Hellen festning – Lønborglien

IMG_4185 Bella kom på besøk torsdagskvelden, og skal være helt til mandag! Dette har jeg gledet meg til lenge!

Fredag ordnet jeg litt hjemme sammen med Preben, og så gikk Bella og jeg ut en tur.

Vi vandret nedover veien, før vi gikk oppover til Hellen festning. Det er bare 540 meter oppoverbakke, men det er harde meter. Vi brukte 10 minutter opp, og den tiden skal slås ved neste tur!

Bella snuste som vanlig rundt på alle mulige dufter – noen atskillig mer interessante enn andre…

Jeg kjøpte meg nye løpesko i fjor sommer, og disse har blitt brukt som innesko i vinter. Nå har jeg kjøpt meg enda et par, for uteskoene mine er rett og slett utgåtte.

IMG_4200IMG_4195IMG_4199På denne turen brukte jeg de skoene jeg kjøpte i fjor, og da jeg kom ned på Brunestykket, kjente jeg at de begynte å ta meg på hælen og lilletærne mine. Heldigvis har jeg ikke kastet de utgåtte ennå, og det er nok best å bruke dem på langturer til de andre er inngåtte.

Turen tok 1 time og 10 minutter, og gjennomsnittlig bevegelseshastghet var på 4,4 kilometer i timen. Vi gikk 4,45 kilometer, og gjennomsnittspulsen min var på 110 slag i minuttet (59%), med en maks på 143% (77%).  Jeg forbrant 460 kalorier.

En deilig tur i flott vær!

 

Posted on 10.05.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

