Eikebakken – Møllendalsbakken

Søndag latet både Bella og jeg oss. Ingen langtur, bare korte turer i hagen for nødvendige ærender.

IMG_4206IMG_4208Bella lå rett ut hele dagen, og savnet tydeligvis ikke noe som helst.

Mandag skulle Siv og jeg hente startnumrene våre til «Løvstakken opp» som gikk av stabelen lørdag 14. mai.

IMG_4213IMG_4211Vi ruslet bort til Fjellveien, og fulgte denne til Mulen. Der gikk vi nedom Inger en liten tur, før vi gikk opp til Mulen igjen og videre bortover Fjellveien til Forskjønnelsen.

Det var veldig varmt, og turen gikk sakte. Fra Forskjønnelsen gikk vi videre oppover mot Årstadveien. Jeg vurderte fortløpende om vi skulle hoppe på en buss de siste metrene.

IMG_4209IMG_4216Da vi kom til Rema, stakk jeg innom og kjøpte banan, Litago og smoothie til meg. Bella hadde fått tilbud om mye vann på turen, men drakk veldig lite. Ikke ville hun ha mat heller…. Det er ikke enkelt å tvinge en hund til å drikke/spise….

RuteEndelig var vi fremme ved Drevelin og fikk våre startnumre, og jeg var veldig glad for at vi ikke skulle gå hjem også…. Leon kom og hentet Bella og meg, og Bella var selvsagt overlykkelig over å møte ham igjen.

Vi gikk 10,35 kilometer, og brukte nesten 3 timer. Gjennomsnittshastigheten vår var på 4,4 kilometer i timen, og vi hadde rundt 40 minutters pause på turen.

Gjennomsnittspulsen min lå på 120 slag i minuttet (65%), med en maks på 147 slag (79%). Jeg forbrant nesten 1.200 kalorier på turen.

Det var veldig godt å komme hjem og slappe av. Det var (som alltid) veldig kjekt å ha Bella på besøk, og jeg gleder meg allerede til neste gang!

Posted on 18.05.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

