Kronstad – Sandviken sykehus

IMG_4220Torsdag 12. mai hadde jeg en legetime på Kronstad. Jeg hadde kledd meg for å gå, og da jeg var ferdig hos legen, tuslet jeg avgårde. Jeg hadde en samtale med min veileder på A2G litt senere på dagen, og målet var å gå ut til Åstveit.

Legetimen tok litt lengre tid enn jeg hadde planlagt, så jeg måtte gå fort for å rekke til Åstveit i tide. Jeg gadd dog ikke å stresse, men ruslet bortover til Festplassen.

IMG_4217 Her tok jeg en liten pause på en benk, og spiste litt. Etterpå gikk jeg utover i Sandviken, og nøt været.

Da jeg nærmet meg Sandviken sykehus, var klokken nærmere 12. Jeg hadde da 45 minutter på meg til møtet startet. Valget var å enten gå over Munkebotn og satse på at jeg rakk en 5-er-buss på andre siden, eller gå ned til bussholdeplassen ved sykehuset og ta bussen derfra.

RuteJeg vurderte litt frem og tilbake, før jeg gikk ned til bussholdeplassen. Jeg vet at det er tungt å gå opp til Munkebotn fra sykehuset, og at jeg nok kom til å bruke litt lenger tid enn det jeg hadde til rådighet. Fra holdeplassen tok jeg den første bussen som passet, og rakk dermed møtet mitt. Et godt valg, altså.

Turen var på 7 kilometer, og jeg gikk i halvannen time. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4,8 kilometer i timen. Pulsen min hadde et gjennomsnitt på behagelige 106 slag i minuttet (57%), med en maks på 137 slag i minuttet (74%). Jeg forbrant 509 kalorier på turen.

Så var jeg klar for møtet!

Posted on 20.05.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

