Pilates og gåtur

Torsdag har jeg Pilates før samtale med veilederen min. De siste torsdagene har jeg byttet Pilatesen mot turgåing, da man jo må nyte finværet mens man har det.

Vi startet med litt oppvarming, før vi gjorde ulike øvelser. Jeg synes jeg har fått noenlunde dreisen på å sette stempel og puste. Timen gikk veldig fort, og det kan godt hende jeg er støl i magen i morgen…. Dette ble min siste Pilatestime, da jeg skal begynne å jobbe to dager i uken fra fredag av.

Etter timen hadde jeg samtale med veilederen min, og vi skrev under de siste papirene angående praksisplassen min.

RuteDa jeg gikk hjemmefra på morgenen, tok jeg mine nyeste utesko. Jeg tenkte ikke på at de ikke er inngått skikkelig ennå, og etter et par kilometer slo det meg at jeg skulle tatt med de gamle skoene også. Jeg gikk til Hagebyen, og derfra tok jeg bussen hjem. Det ble likevel en tur på 4,18 kilometer, som jeg gikk på 53 minutter.

På Pilatesen hadde jeg en gjennomsnittspuls på 73 slag i minuttet, med en maks på 113 slag i minuttet. Jeg forbrant 123 kalorier.

Gåturen sørget for en gjennomsnittspuls på 106 slag i minuttet, med en maks på 130 slag i minuttet. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet ble på 5,1 kilometer i timen. Jeg forbrant 314 kalorier på turen.

Det var også nå kjekt å gå tur, og jeg har hittil i mai gått 65,38 kilometer!

Posted on 26.05.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

