Styrketrening med Andrea

13226961_10153594649176129_2347085673014669622_n Etter ei fæl uke, hvor «ingenting» har gått min vei, var det på tide med ei knalløkt med Andrea igjen.

Vi tok først ei skanning, som viste at jeg har gått ned littegrann siste to ukene. Denne gangen var det 100 gram muskler, og 500 gram fett. Det var tydelig at jeg ikke hadde fått trent som jeg ville….

Etterpå var det dags for benkpress, og det ble til slutt 10 repetisjoner på 30 kilo. Tricepsene fikk så kjørt seg med dropp-sett, til de var mørbankede og gode.

Sirkeltreninga denne gangen besto av 21-15-9. Dette er grusomt! Thrusters, skulderroing og hopp sto på planen. Hoppinga opp på en kasse, ble litt vondt for ryggen min, da jeg ikke klarte å lande mykt nok. Dette ble dermed byttet ut med dype knebøy i slynge, med hopp.

Etter første runde (21 reptisjoner av alt), tok jeg 10 thrusters, og dermed var alle krefter ute…. borte vekk….og jeg var småkvalm. Jeg har ingen anelse hvorfor, men slik ble det!

13244887_10153594649006129_5057964218204215230_nVi tok noen mageøvelser til avslutning, og en skuldervridning. Ei noe avkorta treningsøkt, altså…

Jeg trente i 40 minutter, og gjennomsnittspulsen min var på 121 slag i minuttet (65%). Dette er veldig høyt til å være styrketrening, men det tyder kanskje på at jeg pusha meg selv litt for hardt?

Maksimal puls var på 156 (84%), og jeg forbrant 303 kalorier.

Selv om jeg hadde ei meget inaktiv og «fæl» uke, klarte jeg å holde maten i sjakk, og også komme meg på jobb. Nå gleder jeg meg til neste time!

 

Posted on 27.05.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Flink dame! Detta klarer du:-))))

  2. Håller med Reidun. Detta fixar du 🙂 Heja heja hejaaaa! ❤

Legg igjen en kommentar

