Trening på søndag

13427824_10153627579356129_3154920431836185751_nFor å få stempel nummer to forrige uke, og ikke minst få vennet meg til de hersens sykkelsetene igjen, tok jeg meg en tur til SATS Sandviken.

Her kunne jeg boltre meg i sykkelsalen helt alene, og jeg målte tiden jeg satt på setet. Det var vondt fra første sekund, men jeg klarte å slappe mer av etterhvert. Etter 10 minutter syntes jeg at jeg hadde vært veldig flink, og gikk opp for å trene magen min.

Jeg trente magen i 15 minutter, og da var den rimelig utslitt. Noen høy puls og høy kaloriforbrenning hadde jeg ikke, men jeg kom meg ut av huset og fikk trent litt! Magen hadde definitivt godt av det!

Den blide resepsjonisten ga meg det siste stempelet jeg trengte den uka, og jeg var klar for ei ny uke!

 

Posted on 10.06.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

