Sokker i hullmønster

IMG_4262 Det tredje sokkeparet jeg strikket til min venninne i Larvik denne gangen, heter 90-4, og finnes på garnstudio.com.

Jeg brukte Drops Cotton light i fargen offwhite nummer 01, og pinner nummer 3. Mønsteret er veldig enkelt, og det blir utrolig fint! 94 gram garn ble brukt.

Når jeg strikker med bomullsgarn, foretrekker jeg å bruke bambuspinner.

IMG_4263Disse er litt «tregere» enn metallpinner, og man unngår at pinnene detter utav maskene. Det er nemlig ganske irritende at pinnene faller ut….

Jeg synes sokkene ble fine, og håper mottakeren er enig!

 

Posted on 13.06.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

