Gåtur fra sentrum

IMG_4261Torsdag møtte jeg Inger, Silje K og Sindre i byen. Inger har nemlig en sånn meget hendig skannemaskin, og Silje K ville se hvordan det sto til i kroppen sin.

Etter at alle var veid og målt, og vi hadde snakket mye om løst og fast, tok vi fatt på veiene hjem. Vi fulgte Silje K og Sindre til bussen. Inger fulgte meg til Bryggen, hvor hun tok bussen videre, og jeg gikk innover og oppover i Sandviken.

Jeg har fortsatt ikke fått gått inn skoene mine helt ennå, og da jeg kom til Fjellveien, var hælen min såpass vond at jeg valgte å ta bussen hjem fra Munkebotn-bussholdeplassen.

RuteKlokken ble startet igjen da jeg gikk av bussen, slik at jeg fikk med meg bakkene hjem også.

Turen varte i 54 minutter, og var på 3,67 kilometer. Gjennomsnittshastigheten min var på 4,5 kilometer i timen.

Jeg hadde på meg pulsbeltet, og det viste en gjennomsnittspuls på 114 (62%) slag i minuttet, med en maks på 40 (76%). Jeg forbrant 324 kalorier på turen.

Å få gått 10 mil i juni, ser jeg blir tøft. Det har blitt mye styrketrening og lite kondistrening i det siste. Jeg har hittil bare gått 11,67 kilometer i juni – hvorav bare 4 kilometer med pulsklokka – og vi er snart halvveis. Hvor langt jeg har syklet på spinningsyklene vites ikke, da dette ikke er målt.

Jeg håper på fortsatt godvær, så kommer jeg hvert fall LITT nærmere 10 mil!

 

Posted on 15.06.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

