Sykling på SATS

13393927_10153634271661129_6381150860860413297_nLørdag skulle jeg egentlig en tur på SATS, men energien var veldig laber. Søndagen var heldigvis bedre, og jeg tok med meg sykkelsko og mitt nødvendige gelésete ned til SATS Sandviken.

Her befant jeg meg helt alene i sykkelsalen, og med bra musikk på øret klarte jeg å sykle i 35 minutter! Jeg var riktig nok oppe å sto et par-tre ganger, men det gjør man jo på en spinningtime også. Jeg er nå klar for å booke meg på 45-minutters spinningtimer!

Etter spinningen tok jeg meg god tid til stretching. Min stive kropp trenger å mykes litt opp! I tillegg tenkte jeg å gå hjem igjen, ettersom det var godvær ute.

Da jeg begynte å gå, kjente jeg at lårene hadde fått kjørt seg på spinningen, og jeg vurderte flere ganger å ta bussen hjem. Til slutt valgte jeg å gå. Etter få meter fikk jeg telefon fra Rune, som var i nærheten – og vips ble jeg kjørt hjem likevel! Da jeg stoppet klokken, hadde jeg gått 666 meter!

På syklingen og stretchingen hadde jeg en rolig gjennomsnittspuls på 97 slag i minuttet, med en maks på 136. Jeg forbrant 294 kalorier, og har nå igjen 8.574 kalorier å forbrenne denne måneden for å nå målet mitt.

Selv om jeg ikke når målet om 10 mil i juni, kan jeg fortsatt nå kalorimålet mitt på 10.000 kalorier!

 

 

 

Posted on 16.06.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

