Sykkeltrening på SATS

Søndag 19. juni ble jeg kjørt til SATS av Rune, som mente at jeg måtte få med det siste stempelet den uken også. Jeg var egentlig enig, men var utrolig sliten.

Etter å ha parkert meg på SATS i Lars Hilles gate, dro han og Preben for å kjøpe is. Jeg satte kursen mot spinningsalen.

Jeg valgte først én sykkel, og satte på gelésetet på denne. Men så klarte jeg ikke å stille styret slik jeg ville, og valgte meg ut en annen sykkel. Jeg satte på musikk som passet godt til spinning, og kjørte ei økt på rundt 20 minutter.

PulsDa jeg stilte styre og sete tilbake til «null», og vasker av sykkelen, ser jeg at gelésetet fortsatt satt på den første sykkelen…. Det nærmer seg bra herding!

Jeg ruslet ned på uttøyningsrommet, og trente litt mage og tok armhevingene mine. Så tøyde jeg skikkelig ut, med rolig musikk.

Treningen varte i 33 minutter, og gjennomsnittspulsen min var på 105 slag i minuttet (57%), med en maks på 139 (75%). Jeg forbrant 195 kalorier.

Enda en fin treningsøkt!

Posted on 01.07.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Så bra!!!

Legg igjen en kommentar

