Ferie

Onsdag 22. juni dro vi til Burgas og videre til Sveti Vlas, og hotellet Riu Helios Paradise på Sunny Beach.

IMG_4317 IMG_4318Hotellet var råflott, med fire utendørsbassenger (hvorav ett barnebasseng med sklier, samt en lekeplass like ved) og ett innendørs, samt poolbar, SPA, treningsrom, god mat, fine rom, rent som jeg aldri har sett det før – og lå rett ved stranda.

IMG_4323IMG_4325 Vi er ingen strandmennesker, men fant oss plasser ved bassengkanten. Yngstemann var uti ganske nøyaktig hele tiden, bortsett fra under måltider og om natta. Hadde det vært mulig, ville han inntatt måltidene i bassenget…

IMG_4327IMG_4328Jeg tok pedikyr på torsdagen, og massasje fredag, søndag og tirsdag. Ryggen har ikke vært bedre på lenge, om noen sinne. Torsdag og lørdag trente jeg, mens de andre dagene slappet jeg helt av i solen.

Den nyttigste appen min er eBokBib! Jeg hadde lånt 5 ebøker fra biblioteket via den appen, og fikk lest masse!

Vi var ei uke, og jeg var flink med kostholdet de to første dagene. Da skeiet jeg ut med en is, som ble en is til, og så en prøvesmaking på ei kake…. og dermed gaflet jeg resten av uka. Det positive var dog at på veiedagen mandagen etter vi kom hjem, viste vekta bare 300 gram mer enn da jeg dro.

Brune og blide landet vi på Flesland onsdag 29. juni, og hverdagen var tilbake!

 

 

Posted on 09.07.16, in Reiser and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar