Styrketrening med Andrea

Etter ei ukes ferie, og et par dagers hvile hjemme, var det klart for å bli utkjørt av Andrea igjen! Fredag 1. juli stilte jeg derfor spent opp på SATS, og lurte på hva hun hadde planlagt!

Jeg var god og varm etter en rask spasertur fra Festplassen, og startet rett på den dynamiske oppvarminga. På grunn av bygningsarbeider, var ikke buret ledig, så det ble litt improvisert.

Vi startet som vanlig med benkpress, og jeg måtte bevise at jeg kunne ta 37,5 kilo. Det gjorde jeg, og Andrea var strålende fornøyd. Triceps-strekk med tau var neste stopp, og det gjør fortsatt vondt med få kilo…

13438784_10153676057256129_5441446418599377258_nEttersom området rundt buret var avstengt, fant vi oss plass på det tidligere stretchingområdet i 2. etasje. Her kjørte vi sirkeltrening, og startet med tre øvelser: Krysshopp, småhopp med knebøy, og spidermanplanke. Etterpå vanket det sidesteg med å ta i bakken, armhevinger med twist og Jumping Jacks (drepere). Alt ble gjort to ganger.

Jeg trente i litt over halvtimen, og hadde en gjennomsnittspul på 120 slag i minuttet (65%), med en maks på 155 (84%). Jeg forbrant 233 kalorier.

Nå tar Andrea seg en velfortjent ferie, og jeg må trene alene. Jeg håper å ha hatt synlig fremgang til hun kommer tilbake!

 

Posted on 12.07.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

