Sykling og stretching på SATS

13566933_10153684696531129_1585250879210234259_nSøndag 3. juli var min siste sjanse den uka til å få mitt etterlengtende stempel. Jeg tok derfor turen ned til SATS Sandviken!

Jeg hadde, som vanlig, spinningsalen for meg selv, og her kjørte jeg cirka 30 minutter på sykkelen. Jeg fikk opp pulsen ganske bra, og hadde god musikk på øret.

Etterpå tøyde jeg godt ut, med rolig musikk. Jeg er veldig mye stivere enn jeg har lyst til, og da er det tøying og stretching som gjelder!

Jeg holdt på i til sammen 47 minutter, og hadde en gjennomsnittspuls på 95. Under spinningen var den en del høyere, men jeg slapper veldig av under stretchingen. Neste gang skal jeg huske å markere på klokka (runder) når jeg er ferdig på sykkelen.

Maksimal puls var på 133 slag i minuttet, og jeg forbrant 208 kalorier. Jeg fikk stempelet mitt, og var i godt humør da jeg kom hjem.

 

Posted on 20.07.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Det var gørbra altså! !!!

Legg igjen en kommentar

