Sykling og stretching

Tirsdag var jeg ikke i form til å dra på trening i det hele tatt, men jeg fikk samlet meg og dratt ned til SATS Sandviken. Jeg skulle få sitte på med Rune hjem, og da ble det litt lettere å dra avgårde.

Jeg hadde knapt satt meg på sykkelen i spinningsalen, før Rune ringer og sier han er ferdig til å dra hjem. Det var littegranne raskere enn jeg hadde tenkt, men jeg fortsatte å sykle litt, slik at jeg kunne rettferdiggjøre å få et stempel på kortet mitt.

PulsEtter 20 minutter på sykkelen, satte jeg meg og tøyde. Jeg trente i en halvtime, og hadde en gjennomsnittspuls på 94 slag i minuttet, med en maks på 120. Ikke den mest intense halvtimen, altså… Jeg forbrant 124 kalorier.

Alt tatt i betraktning, var jeg fornøyd med å i det hele tatt komme meg ut av huset. Det var atskillig tyngre enn en hvilken som helst treningsøkt… Resultatet var at jeg ble i litt bedre humør, og da er det viktigste oppnådd….. 

Posted on 28.07.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

