Kluten «Kitchen Star»

IMG_4375 Det er rart å være uten strikkeprosjekter, bortsett fra mysteriestrikk og klutealong. I min søken på noe å strikke, kom jeg over kluten «Kitchen Star», på Drops/garnstudio sine sider.

Jeg fant frem Anna&Claras bomullsgarn i fargen rosa nummer 15-2718 fra mitt rikholdige lager. Jeg har vært flink de siste tre månedene, og ikke kjøpt garn!

Jeg har brukt litt i stedet, og jeg holder selvsagt god oversikt over hva jeg har og hva jeg bruker. Målet er å bli tom for garn! Et meget langsiktig mål, men likevel gjennomførbart innbiller jeg meg….

IIMG_4376 tillegg til garnet, trengte jeg strømpepinner og rundpinner nummer 3. Denne kluten starter også innerst. Igjen er det viktig å vite hvor man er i mønsteret, og jeg takker for mitt eminente nettbrett!!

Jeg brukte 30 gram garn til kluten, som må vaskes og strekkes før den gis bort.

Det er artig å strikke kluter, og garnlageret minker sakte men sikkert.

Posted on 05.08.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

