Kluten «Uventa» atter en gang

IMG_4379 Kluten «Uventa» er meget enkel å strikke, og jeg trenger ikke å ha mønsteret foran meg når jeg strikker.

Denne har derfor blitt en yndling som er kjekk å ha med seg på besøk og rundt omkring.

Jeg fant frem Anna&Claras bomullsgarn i fargene hvit nummer 11-0701, lilla nummer 17-3930, og rosa nummer 15-2718.

I tillegg fant jeg frem rundpinne i størrelse 3.

IMG_4380For å få bukt med restene denne kluten ble lagd av, strikket jeg striper. Til slutt var den rosa oppbrukt, og jeg fortsatte da med lilla. Jeg hadde nok hvitt til at det ble tynne hvite striper hele veien.

Jeg fikk brukt opp 12 gram hvitt, 4 gram rosa og 14 gram lilla. Jeg har flere rester igjen, så det blir flere kluter – enten «Uventa»-kluter eller andre!

Posted on 06.08.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

