Kluten «Uventa» for n-te gang

IMG_4381 Vi skulle på besøk til en gammel tante av meg, og da måtte jeg jo ha med strikking!

I tillegg måtte jeg kunne være sosial, og da nytter det ikke med noe man trenger oppskrift til.

Valget falt derfor atter en gang på Bittas klut «Uventa», og jeg fant frem turkis nummer 16-4728 fra posen min.

Jeg brukte selvsagt pinne nummer 3 denne gangen også. 28 gram garn forsvant fra garnlageret mitt.

IMG_4382Jeg har variert litt på klutene om jeg har hatt riller nederst og øverst, eller ikke. Mønsteret er slik laget at man ikke trenger rillene, men har man strikket en del kluter fra Bitta, starter man gjerne automatisk på de «obligatoriske» rillene.

Enda en fin klut til samlingen!

 

 

Posted on 10.08.16, in Håndarbeid, Strikkealonger and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

