Tur på en fredagskveld

13654347_10153742859386129_1937514752251987817_nFredag 29. juli laget vi bløtkake til moderens bursdag, og jeg var en tur i sentrum for å fikse gave. Det drøyde utpå kveldingen før vi kom oss avgårde på tur, og vi tok derfor bare en kort en.

Vi ruslet bortover veien i behagelig tempo. Nedover bakkene gikk det bra, og skravla gikk også. Det var sent på kvelden, så vi begrenset stemmevolumet litt.

Vi gikk ned Granbakken og videre ned Gutua. Veien opp igjen besto av en lang oppoverbakke fulgt av en litt kortere, men brattere, en.

Vi var ute i 24 minutter og gikk 1,8 kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4,5 kilometer i timen, med en maks på 7,4 kilometer i timen. Jeg passet selvsagt på å fange noen monstre på veien, og det førte da til litt «intervall»trening på meg. Jeg måtte jo nå igjen min mor!

Gjennomsnittspulsen min var på 103 slag i minuttet (56%), med en maks på 137 slag i minuttet (74%), Jeg forbrant 136 kalorier.

Vel hjemme igjen hvilte vi oss litt, før jeg dusjet. Litt strikking på verandaen ble det også tid til.

Posted on 10.08.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

