Kluten «Ranke» i lys blå

IMG_4436En god klut kan man ikke få for mange av, og en morsom klut å strikke, blir det strikket flere av…

Ettersom jeg er en ganske utålmodig sjel når det gjelder håndarbeid, måtte jeg finne frem Anna&Claras bomullsgarn i lys blå nummer 15-4415.

Jeg skulle jo med tog og fly hjem til Bergen, og denne kluten virket utmerket å ha med som selskap. Jeg startet søndag 31. juli, og kunne nyte strikkingen mens vi ventet på evakueringen fra toget.

Etterpå var også strikkinga grei å ha, da jeg satt et par timer på Gardermoen for å få skyss til de store skoger igjen.

Det gikk med cirka 30 gram til denne kluten også, og august begynte med å bruke garn i stedet for å kjøpe.

Posted on 12.08.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

