Kluten «Ranke»

img_4561 Som skrevet tidligere, har jeg blitt litt glad i kluten «Ranke». Jeg har strikket et par av dem før, og ville gjerne strikke enda en.

Fra garnlageret mitt fant jeg Mayflower Cotton 8 i fargen grønn nummer 1429. I tillegg fant jeg frem pinner nummer 3. Jeg fikk brukt opp 30 gram garn på denne kluten.

Oppskriften finnes på Bitta Mikkelborg sin Facebookgruppe, hvor hun deler en del gratisoppskrifter med oss som er medlemmer.

img_4562Her er det veldig mye fint! Hun har også egen Ravelry-profil, hvor man også kan finne kjøpeoppskrifter. I tillegg har hun en blogg, hvor man kan finne mye artig, selv om det er en stund siden den ble oppdatert!

Dette er den femte Rankekluten jeg strikker, og det kan godt hende det blir enda fler!

Posted on 14.09.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

