Kluten «Symre»

img_4541 Som de fleste har fått med seg, har jeg fått litt klutedilla.

At jeg har et stort lager av bomullsgarn, hjelper selvsagt på. Å ha et fint utvalg rett innafor ei skapdør, er veldig greit!

Bitta Mikkelborg har laget veldig mange klutemønstre, og jeg har strikket en god del av dem.

Noen har jeg fått mer sansen for enn andre, og en av dem er kluten «Symre» som var med i Bittas klutealong i 2014. Jeg liker veldig godt hullmønsteret på sidene, og den er enkel å strikke.

img_4542Jeg fant frem Anna&Claras bomullsgarn i lys blå nummer 15-4415, og pinne nummer 3. Oppskriften finnes i Bittas Facebookgruppe.

Det gikk med 29 gram garn til kluten, og satte straks igang med neste!

 

Posted on 16.09.16, in Håndarbeid, Strikkealonger and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

