Enda en Symre-klut

img_4543 Jeg synes kluten «Symre» er veldig fin med de fine «flettingene» langs kanten, og ettersom jeg hadde igjen mer garn, satte jeg i gang med enda en Symre-klut.

Det er altså Anna&Claras bomullsgarn i fargen lys blå nummer 15-4415 som er brukt. Jeg har, også på denne kluten, brukt pinne nummer 3.

Dessuten er kluten enkel å strikke, og etter et par omganger har man ikke behov for å kikke på mønsteret hele tiden. Strukturen i midten liker jeg også godt!

img_4544Jeg brukte – overraskende nok – akkurat like mye garn til denne som til den forrige: 29 gram, som i dette garnet er 93 meter.

Enda litt garn forsvant, og jeg er fornøyd med det!

 

 

Posted on 21.09.16, in Håndarbeid and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

