Treningsoppdatering

Det kan virke som at jeg ikke har trent i det hele tatt i det siste. Det er en sannhet med noen modifikasjoner. Jeg har ikke hatt helt ånden over meg til å blogge…

En liten oppsummering kan derfor være på sin plass, sånn for å komme i rute igjen!

14333820_10153868189431129_3494925997747208442_n Vi kom hjem fra en ukes ferie på Mallorca den 3. september, og allerede mandag 5. september var jeg og fikk pint meg hos Andrea. Hun er ekspert i å slite ut overkroppen min, og jeg kjente treningen godt…

Vi trente i en time, og jeg hadde en snittpuls på 102 slag i minuttet (55%), med en maks på 146 (79%). Jeg forbrant 280 kalorier.

Etter treningen gikk jeg hjem igjen, en rolig tur på 6,77 kilometer. Jeg brukte 2,5 timer på turen, så jeg tok meg gooood tid.

Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 3,7 kilometer i timen, med en maks 6,3 kilometer i timen. Gjennomsnittlig puls var på 82 slag i minuttet (44%), med en maks 137 slag i minuttet (74%). Jeg forbrant 615 kalorier på turen.

img_4540Tirsdag 6. september gikk vi en kveldstur ut til «Grensen», Lønborglien. Rune ville ha kebab, og jeg ville fange Pokémon!

Turen var på 4,33 kilometer, og vi brukte 1 time og 15 minutter. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4,4 kilometer i timen, med en maks 7,1 kilometer i timen. Gjennomsnittlig puls var på 90 slag i minuttet (49%), med en maks 134 slag i minuttet (72%). Jeg forbrant 287 kalorier på turen.

Resten av uka gikk uten turer og trening, men mandag 12. september var igjen Andrea klar for å slite meg ut fullstendig. Jeg tok meg helt ut, og klarte knapt nok en eneste armheving til slutt… Geléarmer de luxe…

Pulsbeltet mi funket ikke etter et batteriskift, så økta ble ikke registrert med puls. Vi trente i nesten en time.

Da jeg kom hjem fant jeg den andre «batteriholderen», og skiftet batteri. Det funket!

Tirsdag 13. september gikk jeg til Garpetjernet, og det har jeg allerede skrevet om. Og da er jeg klar for blogg-verdenen igjen!

Posted on 26.09.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

