Hellen festning – Lønborglien

14370253_10153868187961129_1662781344227860493_nSøndag 18. september var det fint vær. Jeg tok på meg passende klær og pulsklokka, og ruslet avgårde.

Ned veien og bort til Spar går det vanligvis ganske fort. Bakken opp til festningen går littegranne tregere, men heldigvis fungerte pulsbeltet mitt, så jeg fikk reelle målinger. Uansett hvor god form jeg blir i, er det usannsynlig med 65 i puls når jeg går i oppoverbakker…

Oppe på festningen var det mange som gikk tur og koste seg, og jeg fulgte stien over til Lønborglien. Nede i lien møtte jeg verdens skjønneste mellomschnauzer som rett og slett kastet seg over meg og slikket absolutt hele ansiktet mitt! Vi har aldri møttes før, men jeg kan gjerne ringes hvis denne trenger et feriehjem….

14322781_10153868187841129_1090551497977393108_nFarten min var ikke så veldig høy, men jeg fikk fanget noen virtuelle monstre og tatt bilde av et virkelig et, i et tre på vei opp til festningen.

Jeg var ute i halvannen time, og gikk 4,6 kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4 kilometer i timen, med en maks på 6,8 kilometer i timen.

Gjennomsnittspulsen min koste seg på 113 slag i minuttet (61%), med en maks på 152 slag i minuttet (82% av makspulsen min). Jeg forbrant 515 kalorier.

Det var en deilig tur, og om jeg skulle være litt gruffen før jeg gikk, sørget Schnauzeren for at jeg smilte hele veien hjem!

Posted on 30.09.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

