Trening med Angela

Min kjære PT Andrea skal snart slutte på SATS som PT. Hun skal gå videre på skole, og jeg ønsker henne selvsagt lykke til med det!

Silje K har Angela som PT, og ettersom jeg har hørt mye bra fra Silje K om Angela, tok jeg en prøvetime med henne mens Andrea var på en liten ferietur.

Angela driver med kickboksing, og da hun så at jeg har drevet med taekwon-do (jeg SKAL begynne på igjen…snart…. ), fant hun ut at hun skulle kjøre en kampsportinspirert time.

Det startet med at hun fant frem boksehansker til meg, men ettersom jeg skulle slå på pads, så jeg ingen grunn til å bruke hansker. Jeg må jo starte knokeherdingen min før eller siden, så hvorfor ikke med en gang?

Vi startet med 20 doble punch, og fortsatte med knebøy med vekter. Dette gjorde jeg tre ganger uten særlig pause. Neste bolk var 20 spark på hver fot, så utfall bakover med vekter. Igjen er det magiske tallet 3. Siste bolk var igjen med 20 doble punch, men så med pushups. Dette gjorde vi også tre ganger. Jeg trenger vel ikke si noe om at jeg var sliten???

pulsGjennomsnittspulsen min var på 136 slag i minuttet (74%) med en maks på 163 (88%). Vi drev på temmelig nøyaktig en halvtime, og jeg forbrant 272 kalorier. Dagen etter var jeg støl i underarmene, faktisk….

En herlig time med ei herlig jente, og jeg ser frem til videre treninger med Angela!

Posted on 10.10.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

