Gåtur til Carina

img_4589 Etter at jeg hadde hatt en slitsom, men utrolig deilig, PT-time med Angela onsdag 21. september, skulle jeg til Carina en tur!

Mens Carina fortsatt var på jobb, ruslet jeg retning Loddefjord. Planen var å gå så langt jeg kom frem til klokka 1600 og ta bussen fra det stedet, for da sluttet Carina på jobb.

Aller først spiste jeg jo mat etter treningen. Jeg ruslet så en tur bortom sentrum, for det var jo selvsagt noe jeg hadde glemt å kjøpe, og så ruslet jeg over til Møhlenpris og utover Laksevåg.

Da jeg kom til Damsgård hovedgård, satte jeg meg på en benk og spiste en banan. Det kom godt med, kjente jeg.

img_4590Jeg var ute i nesten to timer, og på den tida ruslet jeg nesten 5 kilometer. Det var ikke akkurat full fres, altså, men hensikten var bare å bevege seg etter styrketreninga.

Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 3,8 kilometer i timen. Jeg fanget mange Pokémon på turen, også noen jeg ikke hadde fra før. Det er en deilig, litt barnslig, følelse når man fanger noen man ikke har fra før av.

img_4592Gjennomsnittspulsen min lå på 119 slag i minuttet (64%), med en maks på 144 (78%). Jeg forbrant 450 kalorier på turen.

Jeg tok så bussen videre til Carina, og vi kom nesten samtidig til møteplassen! En god middag fra Tin Tin Loi ble fortært, før jeg tok frem strikketøyet.

En koselig kveld ble det!

Posted on 11.10.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

