Gåtur i sentrum og hjem

img_4626 Mandag 26. september tok Håkon og jeg oss en tur til sentrum for å fange Pokémon, etter at vi hadde fulgt Preben til skolen.

Vi vandret noen runder rundt Lille Lungegårdsvann, og en tur til Bystasjonen. Der stakk Håkon av for å treffe noen venner, mens jeg fortsatte tilbake til Byparken og Espresso House for en liten pitstop.

Vi gikk 3,7 kilometer, og brukte 2 timer på dette. Sånn kan det gå når det er Pokéstop «over alt», og en haug med monstre som skal fanges! Jeg hadde ikke på meg pulsbeltet på denne turen, men ville likevel måle hvor langt vi gikk. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 2,3 kilometer i timen, så det var virkelig en rolig rusletur!

Etter pitstop-en, tok jeg på meg pulsbeltet og ruslet hjemover. Pulsbeltet var helt på bærtur, så resultatene derfra kan jeg ikke legge til grunn for noe som helst. Å ha over 200 i puls når jeg rusler rolig, er garantert feil!

img_4627Jeg brukte 2 timer og 20 minutter på veien hjem, og jeg gikk 5,8 kilometer. Ingen racerfart her heller, med andre ord. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var dog littegrann raskere enn i sentrum, hele 3,1 kilometer i timen. Snakk om å rusle seg en rolig tur!

Det var deilig å rusle i finværet, og jeg håper det blir flere turer!

 

Posted on 14.10.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

