Styrketrening med Angela uke 42

bildeJeg henger litt etter med blogginga, men ettersom det går mye i julegaver om dagen, blir det følgelig mindre håndarbeidsinnlegg, og da satser jeg på å komme ajour etter hvert…

Mandag 17. oktober var det igjen dags å komme seg avgårde til SATS og få trent litt igjen. Angela sto klar med flere av sine grusomt gode sirkeltreningsøvelser!

Jeg var allerede varm, etter å ha gått en stund på tredemøllen og tøyd ut dynamisk.

Angela kjørte på med fire minutter punch, før jeg gikk over til sidelengs roing. Etter like mye sparking, ble jeg utsatt for utfall bakover. Den er fæl. Ikke det første minuttet nødvendigvis, men det tredje og fjerde! Da kjenner man virkelig at lårene jobber!

Etter enda flere punch, var det knebøy som sto for tur. Den siste runden var spark, så skulderpress med manualer og armhevinger. Jeg har SÅ bruk for dette, og kondisen min ble virkelig satt på prøve. Jeg var utslitt, fullstendig utslitt…. og armene var som gelé.

pulsJeg hadde 30 minutter med styrketrening, og gjennomsnittspulsen min var på 138 slag i minuttet (76% av makspuls), med en maks på 157 slag i minuttet (87% av makspulsen min). Jeg forbrant 268 kalorier på styrketreninga og 141 kalorier på oppvarmingen.

Enda en deilig time!

Posted on 24.10.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar