Nyhavnsveien

14955971_10153984920021129_9048805645095367370_nSilje K og jeg hentet Dvergschnauzeren Oscar på flyplassen tidlig torsdag 27. oktober. Han var en smule skeptisk til oss, selvsagt, han har jo aldri sett oss før…

Etter hvert gikk det seg til, og vi gikk en ettermiddagstur rundt Nyhavnsveien for at han skulle gjøre seg kjent rundt omkring.

Jeg tok ikke på meg pulsklokke på turen, da jeg regnet med den kom til å bli rimelig rolig. Det hadde jeg helt rett i.

Oscar er som hannhunder flest, han skal ha med seg hvem som har vært hvor, og hvorfor.

Nesa var nedi asfalten det meste av veien, og både han og jeg koste oss på turen.

Da vi kom hjem, koste Oscar seg med en oksemuskel under salongbordet, og så ut til å ha det ganske så bra.

 

Posted on 16.11.16, in Dagliglivet, Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Har du skaffat hund? Hänger inte riktigt med i alla turer med garn och Pokemon…så var där en hund 😀 också.

Legg igjen en kommentar

